قدس آنلاین - یزد : مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفده مرداد ماه، روز خبرنگار را به اهالی قلم تبریک گفت و از آنان خواست به اخلاق “حرفه‌ای” و “مسئولیت اجتماعی” توجهی جدی داشته باشند

خبرنگاران به اخلاق “حرفه‌ای” و “مسئولیت اجتماعی” توجهی جدی داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدمهدی شرافت اظهارداشت :هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ خبرنگاران به عنوان طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته ‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد و این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود.

وی افزود :این روز، یادآور حماسه آفرینی های آن هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را هم گرامی می داریم.

شرافت  تصریح کرد : لذا بر خود لازم می دانم به عنوان یکی از خادمین عرصه فرهنگی مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش فرهنگی رسانه ها که در انعکاس اخبار و دست آوردهای این اداره کل، سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.